0.00грн.
Зробити замовленняЯК ПОВЕРНУТИ КУПЛЕНИЙ ТОВАР
На товари, які Ви купили у нас, діє закон України «Про захист прав споживачів».
За законодавством України, є два основних випадки, коли покупець може повернути або обміняти придбаний товар:
- Товар є бракованим, битим, інший товар, в результаті чого його неможливо використовувати (в цьому вина компанії-постачальника);
- Товар хорошої якості, однак не підходить покупцеві з якої-небудь причини. При цьому упаковка товару не розкрита, сам товар ще не використовувався, розрахунковий документ збережений.
Якщо після покупки товару пройшло не більше 14 днів, а на товар немає ніяких слідів експлуатації, збережені його споживчі якості, цілісність упаковки, товарний вигляд, маркування та пломби, він підлягає обміну. Те ж саме стосується чеків.
Якщо при обміні в продажу відсутній аналогічний товар, покупець може купити інший товар, що є в наявності, при відповідному перерахунку вартості. Також він має право отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару. Також дозволяється обміняти товару на аналог, як тільки останній надійде в продаж.
Щоб повернути гроші, витрачені на покупку неякісного товару, покупець повинен подати продавцеві за місцем купівлі товару письмову заяву, де вказані умови покупця, а також причини повернення товару. Також вкажіть в заяві такі моменти:
- Дані документа, що підтверджують особу покупця, який повертає товар (серія і номер паспорта, місце і дата його видачі);
- Дані про товар (серійний номер, дата продажу, артикул, ціна на дату продажу);
- Суму, яка видана за даний товар.